Visste ni?

/ Permalink / 0

Fem saker ni kanske inte visste om mig:

1. Jag borstar håret OFTA! Så fort jag går förbi borsten hemma så drar jag igenom håret. Har dock blivit "bättre" på det, förut gick jag alltid med en kam i fickan.

2. Jag är sjukt åkrädd och flygrädd. Efter krocken 2007 ilar det i magen när någon kör lite för fort. Själv kan jag gasa på en bit över hastighetsbegränsningarna och känna mig jättesäker, men när någon annan kör tycker jag att vad som helst kan hända, hela tiden.

3. Jag föredrar socker framför fett, alla gånger!
Är ingen person som kan längta att smälla i mig en chipspåse eller en hamburgare. Däremot choklad, mjam mjam mjam!

4. Jag har konstiga, invecklade tvångstankar.
Kan inte förklara här hur tänket går uppe i huvudet, det är för invecklat att förklara. Men det handlar om att räkna bokstäver och ord, dela in dem i grupper och kunna räkna dom på en hand.

5. Jag är sämst på att öppna alla dess sorters förpackningar. Står det "dra här" och jag drar där, så följer inte alls den fliken som ska följa med med. Jag får alltid trilskas med att dra bit för bit och lirka upp förpackningen på något annat sätt.

Till top