blahaablahaa

Allmänt / Permalink / 0
Har varit och ätit på Eastern med familjen. Den 28e februari var det ett år sen han blev nykter alkolist och man kan inte annat än vara stolt och glad! Nu har jag slängt mig i soffan med mina pälsklädda älsklingar. Men vad fan är det för skit på tvn en fredagkväll?! Skavlan, The Voice, nån värdelös film och annat skit. Kan dom inte visa något bra på bästa sändningstid?! Måste ju vara vaken till tio så jag kan se Big Brother bara för att det är ännu mer värdelöst och pinsamt än nått annat program! Imorgon åker jag och Nero till Gällö och myser med husse. Hatar hans jävla jourveckor som är var tredje vecka men känns som varje vecka! Tycker jag sitter ensam här hemma hela tiden. Kan ju bero på hans idiotiska nattpass också som gör att jag får sova med honom 4 av 21 nätter. Men sova med honom fyra nätter betyder inte att jag får umgås med honom fyra dagar. Näe för det är bara två eftersom jag jobbar varannan helg också. Nu blev jag bitter som fan! Jihoooo! Två hela dagar av 21 som jag får vakna med honom, äta frukost med honom, lunch och middag, mysa med honom och sen somna bredvid honom. Helt jävla fucking wonderful!!
Till top