ska bli bättre på det här,

Allmänt / Permalink / 0
Känns inte som att det händer så mycket i mitt liv så jag skulle kunna fylla ett blogginlägg varje dag :p Men från och med nu ska jag bättra mig :) Nero är helt galen i solkatter och ljusprickar. Råkar man få till en solkatt med kniven när man äter så är han helt paralyserad vid den fläcken, där solkatten visade sig, hur länge som helst och hoppas på att den ska dyka upp igen. Lyser man med en ficklampa är det samma sak och han jagar och jagar och jagar. Tror aldrig att han skulle lessna om inte man själv gjorde det först. Nu när jag skulle lägga mig råkade displayen på telefonen göra en ljusglimt på väggen. Märkte det inte själv förrän Nero snabbt som tusan var vid väggen helt paralyserad. Sen stod han kvar där och glodde när jag hade lagt mig i sängen. Det fattas något hos den där hunden tror jag :p Men det är mattes bästaste lilla korv ändå! <3
Till top