ommöblering,

Allmänt / Permalink / 0
Har umgåtts med min lillasyster idag. Vi åkte på Växtvaruhuset och Plantskolan och gjorde av med lite pengar. Har försått tomater och petunior idag i mina mini-växthus. Imorgon ska jag leta gurkfrön och så dom också :) Köpte även en till orkideé. En vit med lila ådring. Vet inte om det är nån orkideésäsong nu eller vad det är men det är extrapris på orkideérna på både Ica Maxi, Coop Forum och Växtvaruhuset. Så jag har köpt en på vart ställe. Billigast var dom på Maxi, 49:- (149:-) bara! 79:- (179:-) på Växtvaruhuset och 98:- (149:-) på Coop. Så nu pryder dom så fint vardagsrummet :) Var till och med så seriös så jag köpte orkideénäring och har skrivit in i kalendern när dom ska vattnas och ges näring. Mina förra orkideér har bara dött så jag har lessnat. Men nu ska dom få en ny chans för dom är ju sååå vackra! När Petra hade åkt på jobbet funderade jag på vad jag skulle hitta på. Fick en snilleblixt att jag skulle byta plats på sovrummet till det mindre rummet. Det större rummet ska bli hobbyrum och så småningom även barnrum. Så nu är det gjort! Bara 5 dagar kvar tills Magnus kommer hem.
Till top