Så blev det,

Allmänt / Permalink / 0

Bytte till mig en kvällstur imorgon. Jag har ju berättat hur jag blir när jag jobbar morgon så skulle med nöje endast ha kvällsturer på mitt schema. Konstigt va? Förut hatade jag kvällsturer och bytte heller en kvällstur mot en morgontur, nu är det tvärtom. Men på onsdag måste jag jobba en morgontur. Ska nämligen vara på byar då. (har en utökning-av-tjänst-dag och då jobbar jag bara i Fåker om jag behövs där. Annars kan jag hamna lite varstans. Har 5 sånna dagar på 6 veckor) Kan ju bli spännande det också!

Måste komma på vad jag vill göra med mitt liv. Vad vill jag bli? Vad vill jag syssla med? Har sagt till mig själv att medans jag går hemma och är mammaledig så vill jag komma på riktigt vad jag vill göra. Helst av allt vill jag bli egen företagare. Men då är ju den stora frågan: inom vad? Men jag har ju några månader på mig att fundera och grunna :)

Har myst ner mig i sängen nu med Nero. Men det har inte grannarna tydligen. Musik och röster på hög nivå. Jaja, jag minns ju själv hur det var då jag var ung ;)

(har flera gånger försökt att ladda upp bilder via blogg.se-appen men det vill inte funka! Därför är min blogg tråkig och färglös.)

Till top