Spring Meet 2011

Allmänt / Permalink / 1


Men varför går helgerna så himla snabbt? Speciellt då man är ledig?
Imorgon är det dags att återgå till jobbet igen. Två dagars ledighet är inte mycket för en sliten, trött och utpumpad tjej som mig. Men det är det jag får nöja mig med! ;(

Igår var det kalas! Jag, Sandra, Petra, Bettina och Linda bestämde oss för att åka in till stan eftersom det var Spring Meet. Vi förfestade lite hos Sandra och Kicken innan vi satte oss i bilen för ett stopp i Torvalla hos Åsa. Petra ville gärna hälsa på en kompis som hade födelsedagsfest i närheten, så hela herrskapet gick dit. Där träffade vi världens minsta hund. Jag har sett chiuahuor förr, men aldrig nån som varit så där mini-liten! Hon kan högst ha vägt ett kilo! Man var ju rädd att hon skulle gå sönder när man tog i henne :p
Jaja, sen drog vi oss mot staden. Vet inte riktigt vad vi höll på med hela kvällen för vi var bara på två ställen, Storsjöbadets parkering och badhusparks parkeringen, innan alla  började känna sig nöjda och ville åka hem. Men roligt hade vi, och riktigt roligt att Linda följde med! :)
Min snälla pojkvän ringde mig just när vi hade bestämt oss för att göra kväll och sa att han hade fixat bort jouren en stund så att han kunde hämta mig. Himla skönt att komma hem, gillar som inte att sova borta om man inte har bestämt det :P
Så vi mötte upp han på McDonalds parkeringen på Lillänge sen for vi hem!

I morse var jag uppe före Magnus. Efter att vi ätit frukost tog jag och rensade bort allt ogräs mellan plattorna på uteplatsen och spolade rent. Fint blev det! Sen klippte jag gräset, igen! Jag klippte det senast i tisdags, och idag behövdes det igen. Jaja, det är ju en handjagare så det blir ju lite motion också ;p Efter det tog Magnus och lagade till en mumsigt god grillmiddag och nu är han nere på stationen och ska vara övningsledare ikväll. Det ska vara en fejkad trafikolycka här nere i sågkurvan, så jag ska kila ner och titta hur det går för dom nu. Tjing!

#1 - - Åsa:

De va så kul att ni kom förbi!! Nästa gång förfestar vi här :)<3

Till top