HEJ HEJ!

Allmänt / Permalink / 0

Kommer ni ihåg mig? Anita heter jag och har inte haft tillgång till internet på typ år och dar! Men nu har svärmor datorn här, så då passar jag på :p

Hm, det var så längesen jag uppdaterade så det borde ju ha hänt tuuusen saker. Eller hur? Men jag kan bara komma på småsaker som är ointressanta. Nåväl, ni får höra i alla fall!

Nu i måndags började jag mitt sommarvikariat på Kronvägen. Vet ni hur skönt det är att kunna gå till jobbet?! Huu skööönt som helst! Och det är bra, för mig bil är trasig. Eller trasig och trasig, avgasröret låter inåthelvetets styggt så jag vill inte ens köra den! Men Magnus har lovat att fixa det :)
Telefonen min har jag lämnat in på service förra tisdagen. Allt var typ fel på den. Jag hoppas verkligen att den funkar som den ska när jag får tillbaka den! Känner mig helt utom civilisationen när jag inte kan gå in på Facebook på mobilen när jag har en stund över :P I-landsproblem? Just nu har jag en Nokia från 30-talet. Funkar i krig.
Och Magnus tog ju och köpte sig en båt. Den står fortfarande här utanför staketet. Något i motorn var tydligen trasigt, så sjösättning är ej möjligt ännu.
Midsommarafton på fredag alltså. Jag ska då ägna mig åt bingo! :D Va fasen, jag jobbar ändå helgen så det spelar ingen roll. Jag partade för hela slanten i helgen ;D Asroligt hade jag, Magnus och Petra på Sågfesten. Jag sjöng "Dagny" med bandet och drack Breezers tills det sipprade ut genom öronen. Men som sagt, mycket roligt!

Och vet ni? Om typ 1,5 månad börjar jag plugga :O Omg. Hur ska detta gå? BRA! :D
Och vet ni en till sak? Jag ska åka och titta på valp ikväll!!!! :D :D Leveransklar i slutet av juli, jag kommer inte kunna bärga mig!

Orkar inte skriva mer, är för ovan att sitta i den här positionen. Ska plantera lite blommor innan Sandra kommer som ska följa med mig :)
Till top