vardagsrumspump!

/ Permalink / 0

Letade upp en bodypump-video på internet och satte igång den när Magnus åkte ner på övning. Och jag kan lova er; det är lika tufft och svettigt hemma som på ett grupp-pass :p Men det känns skönt, riktigt skönt. Jag måste skaffa mig en kabel som går från datorn till tv:n så jag slipper titta på den här miniskärmen och vara beredd att röra på muspekaren när skärmsläckaren hoppar in.

När jag kom hem efter jobbet hade Magnus lagat middag. Spaghetti och köttfärssås, mumma! Han är riktigt duktig på att laga mat min Magnus :) Åt riktigt efter tallriksmodellen, lite pasta, lite mer köttfärssås och sen massa gurka och tomat. Uppskattade ett pointsvärde på 7,5pp. Stackars Magnus. Jag bara träter på honom. Han är snäll och ska laga mat tills jag kommer hem från jobbet och jag bara: 2Skriv upp exakt hur mycket du har i av varje! Gör sallad till! Koka fullkornspasta! Inget onödigt fett!"
Men jag är så inställd på det här nu och vill vara så exakt som möjligt när jag räknar ut mina points så jag vet vad jag har gjort fel eller rätt när jag ser resultatet efter veckan. Så han får stå ut med lite trätande ;)

Näe, nu har Bonde söker fru börjat så jag ska koncentrera mig på det :)
Till top