det här med designen,

/ Permalink / 0


Nån gång när jag har tid, lust och ork ska jag ändra designen på bloggen. Så nu behöver ni inte fundera längre ;)

Har precis kommit tillbaka till stationen efter Farsan, dipp och grönsaker på Ängevägen. Förargas över vädret som gjorde  både mig och Bonzo dyblöta på kvällsprommisen. Klickade in mig på yr.no för att tjuvkika på vädret för morgondagen. Och se på fan, chans till sol! Wihoo! Blåser det inte imorgon kväll ska jag få med mig Magnus ner till sjön för att meta. Tänkte göra det idag, så jag tog storspaden och gick ut i nån sandhög här utanför för att gräva mask. Fick ihop ett par stycken och skulle bege mig de få metrarna som är ner till sjön. Och vad händer? Jo, det börjar regna och blåsa, suveränt. Vände om och la mig i solariet istället.

Nu är klockan strax i juli och jag känner att den här dagen inte har så mycket mer att ge. Så nu kryper jag ner under täcket och hoppas att himlen pryds av en stor soool när jag vaknar imorgon! Natti!

Till top