epple stavas med ä,

/ Permalink / 0

Så igår blev det kalas hela kvällen lång! Anneli verkade väldigt nöjd och tycktes ha väldigt roligt hela kvällen :) Jag tog det väldigt lugnt, var inte riktit på nå party-party humör. Smuttade lite på några cider under kvällens gång, men blev verkligen inte full. Gjorde kväll vid ett-tiden och somnade som en klubbad säl. Vaknade vid fyra-tiden av att jag mår så jävulskt illa. Spyr en liten stund efter det. "Jaha, magsjuka. Jippi." var min tanke eftersom det knappast kan ha berott på alkoholintaget. Trodde jag skulle ligga och spy resten av natten, men det blev inga fler gånger. Väldigt knepigt, men väldigt glad att det inte var nån magsjuka!

Ikväll ska jag jobba 17-22, imorgon 15.45-22 och på tisdag 7-16. Meeen seeen, då åker jag och Älski på semester! Grönan, Kolmården, Ullared. Massa massa mil i en bil med mitt hjärta! :) Kommer bli superduper! Kommer hem på söndag :)

Nu ska jag gå bort på Bastuvägen och dricka mig en kopp kaffe, ma höres!
Till top