en gång tandsbybo,

/ Permalink / 0
alltid tandsbybo.
Var och tittade på lägenheten i torsdags, och dom tittade på min igår. Nu är det bara kontraktena som ska skrivas och sen runt den 20:e blir jag tandsbybo på nytt :) Det kommer bli bra, jag känner det på mig.

Nånting som är långt ifrån bra är min jävla äckliga galla! Den har jävlats i flera dagar nu, och jag blir inte annat än less! Ringde till kirurgmottagningen igår när den jävlades som värst och hade laddat upp värsta ilskan inom mig. Tänkte att nu jävlar ska jag skälla på dom och fråga vart faaan i helvetet min operation är som jag har väntat på i typ ett år! Ringer, och såklart så har dom bara telefontid mellan 9-11 på vardagar. Sug min runkballe.

Och lönerna ska jag ringa till på många också. Har fått betalt för 20 timmar för lite, sug min runkballe igen. Det gäller att ha koll annars kan dom blåsa en på många tusenlappar. Och koll, det är nånting jag har gott utav :)

Näe, nu ska jag kräkas lite innan jag ska fara till tandsbyn och fortsätta min jobbdag. Känns som att det håller på att laddas upp inför ett rejält anfall. Hjälp mig någon?
Till top