det här gör jag aldrig om,

/ Permalink / 2
Fy fan för att flytta säger jag bara!
Började packa igår kväll, tänkte ta det metodiskt och försöka få nån organisering på grejerna. Men fan heller, det ser ut som ett bombhål hemma i lägenheten just nu. Grejer överallt, fy tusan. Har iaf fått ner alla köksgrejer i kartonger, sket i nån organisering och tryckte ner allt istället.  Så köket är så gott som tomt.
Idag har jag packat ner alla kläder, grejerna i sovrummet, klädkammaren och i badrummet. Har även skruvat ner de hyllor och krokar som fanns.
Mne än är det myycket kvar. Jag måste ta ner gardinerna och skruva ner fästena till gardinstängerna, städa kylskåpet, badrummet, under diskbänken och alla golv. Usch. Sen är det sånt som man inte kan packa ner också, typ Bettys mat och vattenskål, blommorna, fruktskålen, tandkrämen och tandborsten, etc. Ja, ni fattar nog.
Och fy fan vilket stök det kommer bli imorgon eftersom att vi bara har min bil att packa i tills Fredrik slutar jobba. Det kommer bli ett antal vänder fam och tillbaka till Brunflo/Tandsbyn. Och jag vill ha allt färdigt imorgon. Men Anna snackar om att vi ska flytta dom stora möblerna på lördag för att Fredrik säkert är trött när han slutar jobbet. Gaaah. Och om vi bara ska ha min bil och släpvagn och flytta mina och deras möbler, då blir det problem, stök och trångt. Usch.
Jag tänker aldrig mer flytta. Jag blir bosatt i Tandsbyn i hela mitt liv.
#1 - - åsa:

hahaha, inflyttningsfest då på lördag ser ju jag ;)

#2 - - åsa:

Bara du får till allting så kommer det bli jätte bra i lägenheten! Bättre än i brunflo på många sätt. Och Tandsbyn är ganska bra ändå, om man har körkort och jobb ute landsbygnden. Vi kommer och hälsar på på tisdag igen :) kram!

Till top