tjugonionde september tvåtusenåtta

/ Permalink / 4

Jobbar delad tur idag. ( 7-11 + 17-22 ) Så nu är jag hemma en sväng mellan turerna. Är hungrig som ett as men har ingen aning om vad jag ska laga till. Pytt i panna kanske? Det är gott och lättlagat.
2 dagar kvar tills jag får hämta ut nycklarna. Betalade första hyran idag, 3618 kr med parkeringsplats. Synd att det inte är en engångssumma :p Har varit förbi två gånger och tjuvtittat i genom fönstren, det ser bra ut, men kylen och frysen är typ dom fulaste jag skådat! Kan man inte begära att dom ska byta ut dom?
Funderar på vad jag ska fylla ut vardagsrummet med. Det är bra nog stort och det enda jag har är soffa, fåtölj, soffbord, sidobord och en tv-bänk. När det är inne är ungefär halva vardagsrummet tomt :/ Hemmagym föreslog jag!
Jag hoppas att Daniel kommer bo hos mig väldigt ofta. Jag kommer känna mig så ensammen annars. Alla har skaffat sig sina egna liv som dom måste sköta om. Och nu är det min tur. Himla tur att jag ska köpa en liten kissekatt som ska få bli mitt mest trogna sällskap :)

Näe, nu får det bli pytt i panna, magen skriker!

#1 - - åsa:

jag funderar oxå på en katt, eller en chihuhua :) men hunden får nog vänta ett tag till... :/ jag är så glad att jag inte behövde flytta ensam, för det skulle jag aldrig tordas:P

#2 - - Marielle:

Har du ingen reparationsfond? Då kan du ju köpa nya vitvaror för de pengarna! :-)

#3 - - Simone:

Hej !

Va kul att du fått lägenhet ! :)

Tänkte höra med dig om en sak.. Du är ju hajj på deet här med blogg, med hur det funkar och hur man går till väga. Så min fråga är, kan du hälpa mig lite ? Fattar verkligen ingenting. Hur man lägger upp bilder, har en snygg bakrund till osv.. Skulle vara hyggligt. Ha det bra ! //Simone

#4 - - Chatrine:

Dom behöver inte byta din kyl å frys bara för att dom är fula, men du kan ju alltid höra efter vilken årsmodell det är på dom:p vi fick ju ny kyl å frys, men har egentligen ingen aning om varför, så fråga vettja:P

Till top