Jag brukar vara den...

Allmänt / Permalink / 1
Jag vet inte hur många av er som egentligen känner mig. Hur jag är och hur jag beter mig.
Jag är den personen som inte bangar för småsaker. Jag slänger mig ut i nya äventyr, och det tycker jag bara är roligt. Jag är den personen som inte skäms för att visa den barnsliga sidan av mig. Vill jag bygga en snögubbe så gör jag det, det spelar ingen roll om det är mitt på skolgården eller om det är hemma på gården. Jag är den personen att när jag är kär fylls sida efter sida av hans namn. Gör han inte samma sak, då blir jag besviken :p Jag är den personen som försöker visa min uppskattning gentemot mina nära och kära. Även om det inte händer så ofta som jag egentligen vill. Jag är den personen som inte behöver lägga ner mycket tid på skolan för att klara den utan hinder. Vill jag ha MVG på ett prov så kan jag få det, om jag bara offrar lite tid. Jag är den personen, jag erkänner, att får jag inte min vilja igenom så blir jag lite smågrinig. Men det brukar gå över efter ett tag. Och jag är den personen att då jag diskuterar en sak med någon, och det visar sig att jag har fel, så är jag ofta inte villig att erkänna det.
Jag är den personen som inte tänker efter så mycket på hur jag beter mig, tanken brukar komma senare, och har jag då betett mig dumt åt så får jag skuldkänslor. Jag brukar också vara den personen som vet med mig när jag är taskig, men slutar inte utan gör det bara värre. Jag är den personen som har lite svårt för nya människor och dömer dem ofta i förväg. Visar det senare att jag hade fel så skäms jag inte för att erkänna det. Jag är den personen som egentligen vill ha snyggt omkring mig, men rummet ser ofta ut som ett bombnedslag. Jag är den personen som har svårt för att visa min kärlek till mina syskon. VIsar de den till mig brukar jag ofta fjanta bort det och göra nått larvigt av det. Jag är den personen att när jag gör bort mig och kommer på mig själv med att ha gjort något mycket pinsamt så brukar jag ofta skratta bort det även om hela själen är röd. Jag är den personen som vill väldigt mycket, men gör inte mycket för att det ska hända. Jag hoppas på att dagen tar mig dit.
Jag är den personen som gillar att skriva sånna här ointressanta blogginlägg då jag har väldigt tråkigt.
you
#1 - - Sofia:

i found you..! :)

Till top