jag orkar fan inte,

/ Permalink / 0
Jaha, här sitter man, trött som ett as hemma hos mamma och pappa, men inte en tanke på att gå och lägga mig. För vart är min sängplats när jag är här hemma? Jo, på soffan. Och vilka sitter i den andra soffan och tittar på film? Mamma och pappa. Vilka springer runt som nå virrhönor i hela huset? Betty och Doris. Vilka är uppepå och lever runt så man tror att huset ska rasa? Halva Tandsbyn. Så hur mycket jag än vill sova, så kan jag inte. Tror du att alla lyssnar på mig om jag säger att dom måste tänka på en kvinna i nöd som måste slita både dag och natt för sitt levebröd? Och kvinnan i nöd, det är jag. Näe, det tror faktiskt inte jag. Det är inte ens värt ett försök.

Imorgon ske je, mor min och söstra mi fära in te stan å gära av med en massa pengar. Jepp. Mellandagsrea is da shiet.
Till top