det stavas LOL,

/ Permalink / 21
Jag älskar att läsa andras bloggar. Kan sitta i timmar och "blogga runt" och läsa det ena intressanta efter det andra. Också kommer jag in på en blogg där hon har argumenterat för varför hon gillar Kissie mer än Blondinbella. Och personen i fråga hade fått massvis med kommentarer som "jag håller med dig" "hur fan kan du säga så" "fan vad du är avundsjuk" "blondinbella ääägeeer" bla bla bla. Men helt seriöst. Denna Kissie och denna Bella är två 17-åriga tjejer som har blivit kända genom, vad? Och folk orkar sitta och argumentera hejdlöst om vem av dom som är "bäst"? Kan helt klart från mitt hjärta säga att dessa två bloggare, är helt ointressanta. "hej jag är 17 år och har botox i min läppar. Titta vad snygg jag är *grimas* Jag är skitrik och kan köpa precis vad jag vill. Hej, titta jag är känd, den här bilden har någon "smygtagit på mig".
Eller " Hej, jag ser ut som en docka men bryr mig inte alls om vad jag stoppar i mig. Tjejer, ni är snygga stå på er ( men jag är snyggast, och populärast ) Killar tycker jag är görsnygg och det får ni läsa om på min blogg."
Helt seriöst. Vilka tror dom läser dessa bloggar regelbundet? Jo, unga, osäkra tjejer i alla former och storlekar som vill bli precis som dom. Försöker förgäves att efterlikna någon av dom med "dagens inköps-tips" eller "dagens outfit". Det är helt sjukt, och bella och alexandra ska föreställa många tjejers "förebilder"? Jag skulle bilja säga många tjejers dröm-kraschare. Jag tror inte att en "normal" tjej på 14 år, mår bra av att sitta och läsa dessa bloggar där det verkar som att världens mest naturliga grej är att killar trånar efter dom, att folk smygtar bilder, att en tandblekning på 4000:- inte ens märks i plånboken eller att en vanlig dag består av 7 intervjuer och en tv-inspelning. Konstigt att unga, osäkra tjejer formar en "kändis" med kraschade drömmar.
#1 - - sandra:

sv: det beror väl på vem som kör bilen.

#2 - - B L O N D I N A:

sv: tack desamma :)

#3 - - Chatrine:

Det du :p

#4 - - Linn:

Ne, jag förstår inte heller vad som gjort BlondinBella och Kissie kända. Deras inlägg är inte ett du roliga att läsa. 2 tjejer som har rätt kända bloggar som jag tycker är jätte bra är Nevnarien och Maria (Marias lilla blogg - Fotoflickan).

#5 - - Sanna:

kika gärna in på min blogg, jag skulle bli jätteglad. (=

#6 - - Lotta:

Där slog du verkligen huvudet på spiken asså! Skit bra inlägg!! :)



Sv: Ja, det är helt klart oxå ett stort krav ifrån min sida nu i höst ;) thihi! huva-rocks! ;)

#7 - - Chatrine:

Av nån konstig anledning så la jag till blondinbella i favoriter, men det är inte för att jag tycker att det hon skriver är bra, eller för att jag är ett dugg intresserad :p Höhö, jag har tänkt tagit bort den, men då går ju 5 minuter åt till att hitta på nått annat att göra :p

#8 - - liene:

sv: Det var annorlunda! Har ätit det bara en gång. komemr inte ens ihåg hur det smakade.



Bra inlägg!

Jag läser nästan aldrig Kissie elelr Blondinbella.

Finns ju så många andra bra bloggar som är mycket bättre.

#9 - - Elin [ n e v n a r i e n ]:

Hmm med alla tillbehör jag har nu... så har jag nog pröjsat en 14000:- :P

#10 - - liene:

sv: Hehe, vet redan vad det innehöll tror jag.

#11 - - Josefin:

sv: tack snälla sötnos!=)



btw, skitfin design!=D

#12 - - Josefin:

sov gott :D

#13 - - Jennie:

Haha håller med varenda ord du skriver. Deras bloggar är inte ens liiiite läsvärda. De finns så jäkla många som e bättre (och som 14åringar kan se upp till istället).

#14 - - Chatrine:

Du bjuder sällan in mej med!

#15 - - Chatrine:

Njae, men när det händer?! Sen kan man väl bjudas med på annat? :)

#16 - - Roxanna:

vad är skörbjugg? haha :P

#17 - - Emma:

man kan inte annat en att hålla med!

#18 - - Linn:

svar: varsegod. Ja, inga roliga bloggar. Men alla har väl olika smaker

#19 - - viktoria:

precis precis :)

ååh gud, så rätt du har i detta inlägget!

POWER TO THE PEOPLE!

#20 - - Jessica:

Hi hija kebabrulle e gott :)

#21 - - Lotta:

Sv: hehe ;) Ja det brukar alltid bli bra inlägg när man är lite förbannad ;) haha! Hoppas allt e bra annars?

Till top