mitt allra sista lov

Allmänt / Permalink / 0
Det slog mig igår att det här är mitt allra sista lov. Aldrig mer kommer jag att behöva komma tillbaka till skolan efter några veckors ledighet. Och jag säger bara; skööönt.
Jag tog mig en springtur igår iallafall. Jag fick så dåligt samvete när jag inte gjorde nånting. Hittade ett bra sätt att sprina på så att inte hälen skavde så mycket mot skon. Och det gick bra!
Ikväll blir det jobb, och jag ser faktiskt fram emot det. Jag gillar det där stället faktiskt. Imorgon blir det till att kliva upp ganska tidigt på den första riktiga lovdagen. Jag ska in till staden, lillsis fyller ju faktiskt 17 bast på tisdag. Sen ska jag lämna tillbaka ett par av leggingsen som jag köpte i fredags. När jag skulle dra på mig dom så lossnade hela resåren upptill. Då blev Anita lagomt glad ska ni se. Så återlämning av dom, japp.
På onsdag blir det också till att kliva upp tidigt eftersom att jag ska infinna mig på hälsocentralen 10.20 för provtagning. Och på onsdag är det också sista april. Tackar. Jag kan bara tänka mig att den kvällen kommer att bli superkul!
Och den tredje maj då, vad händer då? Joo, det är ju dansgalan i Nälden! Yey! Och vet ni? Arvingarna spelar! Och ni vet ju vad Anita tycker om dom :) :p Förra året hade jag askul där. Och det här året blir det mycket bra sällskap, så det blir nog ännu bättre. Och samma sällskap ska hänga på till Norge den 17 maj. Jag längtar!
Till top