Bloggstarten

Allmänt / Permalink / 0
Efter att Lunarstorm blivit allt mer ointressant, och det mesta jag använder där är bloggen, så startar jag nu en helt egen blogg. En bara blogg. Bilddagboken används flitigt, så det är bara att kika in.
Så. nu har jag allt jag behöver för att få ut det jag vill. En blogg, med tankar och ord och en Bilddagbok med bilder och målade känslor. Så nu är jag nöjd :)

Det är sjukt hur mycket bloggandet har växt bara under de senaste månaderna.
När Lunars "Dagbok" bytte namn till "Blogg" så tänkte man för sig själv; "Va fan heter det Blogg för?!". Nämner man ordet blogg numer så vet alla att det betyder en "dagbok på internet".

Så, det är var jag har skaffat nu, en dagbok på internet :)
Vi får väll se hur aktiv jag kommer att vara här, det visar sig :)

http://anitaq.bilddagboken.se
Till top